środa, 27 czerwca 2012

Ważna informacja!

Kochane!
Za niedługo nasze wyczekane wakacje, więc chciałam Was poinformować o mojej lipcowej nieobecności. Miałam nadzieję, że zdążę jeszcze napisać jakiś rozdział, ale niestety, brak pomysłów. Usłyszymy się dopiero w sierpniu, gdzie ja już zadbam o wszystkie moje blogi. ;) 
Zapraszam Was jeszcze na mojego, tak wiem, że kolejnego, ale tym razem pisanego razem z moją przyjaciółką bloga: http://dzieje-olimpu.blogspot.com/ . Jest on powiązany z Mitologią Grecką. Może ktoś kiedyś czytał przygody Percy Jackson'a ? Jeżeli nie to zachęcam, ale to dzięki tej książce pokochałam mitologię i z moją kochaną Dominiką postanowiłyśmy napisać opowiadanie. :) Mam nadzieję, że przez ten miesiąc mojej nieobecności znajdziecie odrobinę czasu, żeby tam zajrzeć.
Życzę wspaniałych wakacji.


Kinga

1 komentarz:

  1. Ciekawy blog . Przyznam, że będę zawzięcie czytać ^^

    Zapraszam na nasz blog ! --- >

    http://timidrebellioustwisted.blogspot.com/

    ~ Charlotte

    OdpowiedzUsuń